Fludioxonil pò inibisce è tumbà i batteri.U mecanismu bactericidal hè di interferiscenu è distrughjenu l'ossidazione biologica è u prucessu di biosintesi di i batteri, distrughjenu a catena idrofobica nantu à a membrana cellulare di i batteri, è oxidize è dissolve i sustanzi principali di l'attività di vita di i batteri.
Trasferimentu di glucose in a fosforilazione per arrestà a crescita di miceliu fungicu.
Fludioxonil pò esse usatu cum'è revestimentu di sementi, spraying, è irrigazione di e radiche, è hè efficace contr'à a putrefaccia, a putrefazione di a radica, u muffa grisa è u fungus chì si trovanu in parechji culturi.
A malatia nucleare è u fusarium anu effetti di cuntrollu.

Chì ghjè a funzione è l'usu di fludioxonil

Chì ghjè a funzione è l'usu di fludioxonil
Funzione
(1) Fludioxonil hà effetti bactericidali è antibacterial.Per Botrytis cinerea, u so mecanismu bactericidal hè di interferiscenu è distrughjenu a so oxidazione biologica è
prucessu di biosintesi (vale à dì, dissolve a parete cellulare di Botrytis cinerea) è distrugge rapidamente a membrana cellulare di Botrytis cinerea Catene idrofobiche nantu à l'ossigenu
Dissolve i sustanzi principali di l'attività di vita di i batteri è distrugge a sintesi di l'acidu nucleicu è a proteina.

(2) Fludioxonil inibisce a crescita di miceliu fungicu inibendu u trasferimentu ligatu à a fosforilazione di glucose, è eventualmente porta à a morte di u patogenu.
Morte.

Scopu
(1) Fludioxonil ùn hà micca resistenza croce cù fungicidi esistenti, è pò esse usatu cum'è fungicidi di trattamentu di sementi è agenti di revestimentu di sementi di sospensione.Quandu si tratta di
sementi, l'ingredientu attivu serà assulutu solu in una piccula quantità, ma pò tumbà i germogli nantu à a superficia di e sementi è in u mantellu di sementi.
(2) Quandu s'utilice fludioxonil per irrigà e radiche o trattà a terra, pò prevene è cuntrullà a putrefazione radicali, fusarium wilt, blight, blight è altre malatie.
nantu à diverse culturi.Quandu spraying, pò prevene sclerotinia, muffa grisa è altre malatie.

Cumu aduprà fludioxonil
1. Rivestimentu
Quandu si pianta u granu, patate, granu, soia, agliu, cucumari, arachidi, meloni, angurie è altri culturi, l'utilizate prima di simmu.
2.5% Fludioxonil Suspension Agente di rivestimentu di sementi per a preparazione di sementi, u rapportu di liquidu à sumente hè 1: 200-300.

9

2. Dipping flowers

(1) Quandu si pianta pepite, melanzane, angurie, pumati, zucchini, fragole, cucumari, meloni è altri culturi, utilizate 2,5% di sospensjoni di fludioxonil.
cuncentrazione 200 volte (droga 10ml mischju cù 2kg d'acqua) + 0,1% forchlorfenuron water Dip the flowers with 100-200 times of the agent.

(2) Dopu a immersione di i fiori, pò prevene a muffa grisa, mantene i petali freschi per un bellu pezzu, è impedisce chì i vegetali, cum'è l'albergine è i pumati, si putriscano.

10

3. Spray
Pò esse usatu in a prima fase di a malatia per prevene u muffa grisa di uva, fragole, pepite, melanzane, cucumari, pumati, angurie è altri culturi.
2000-3000 volte liquidu di 30% pyridoyl·fludioxonil suspension concentrate deve esse sprayed una volta ogni 7-10 ghjorni.

4. Irrigazione radicali
Per cuntrullà a furia di fusarium è a putenza radicali di melanzane, anguria, pepino, tomate, fragole è altri culturi, i radichi ponu esse irrigati cù 2,5% fludioxonil.
sospensione cuncentrazione 800-1500 volte in u primu stadiu di a malatia, è una volta ogni 10 ghjorni, continuamente Fill 2-3 volte.


Tempu di post: May-10-2023
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi