A malatia di a radica pulita, a malatia di fungi, u polu biancu, u muffa grisa è a malatia epidemica precoce sò e malatie più cumuni è più dannusu in parechji culturi.Queste malatie anu e caratteristiche di trasmissione veloce, dannu seriu è difficultà à eradicate.In particulare a malatia di a larghezza di a radica hè principarmenti preghjudiziu à a radica di a terra, hè più difficiuli di prevene è di cuntrollu, chì face chì l'amici di l'agricultori anu un mal di testa.Oghje, Xiaobian ricumandemu un assai bonu sterilizer-fluorizidamide.Solu deve esse dipped in a radica di questu agentu per ottene un megliu effettu di prevenzione è trattamentu.

 1. Introduzione

Flobacteramide hè l'ultimu sterilizatore sviluppatu.Dapoi u so listinu, hà ottinutu effetti eccezziunali in a prevenzione è u trattamentu di prufundità, muffa grisa, polvere bianca, muffa di foglia è muffa grisa.In particulare in quantu à a prevenzione è u trattamentu di a prufundità, hè a prima alta efficienza è bassa toxicità., Killing Worm amichevule à l'ambiente, chì hà ricivutu una grande attenzione da tutti.

Fluoroprobusamide

2. U miccanisimu di azzione

Flobacteramide hè un tipu di inhibitore di l'acidu ambra.I germi necessitanu una grande quantità di energia in l'attività.L'energia hè prodotta da a mitocondria.Ci sò qualchi enzimi in l'endometriu di a mitocondria.Hè necessariu di passà una seria di barriere è trasfurmà per l'azzione di sti enzimi prima di pudè generà energia.

Flobacteramide pò inibisce l'attività di l'alienasi nantu à l'endometriu mitocondriale è impediscenu a trasmissione di l'elettroni, interferiscenu cusì cù u so effettu di respirazione è ghjunghje à u scopu di tumbà i germi.Dopu chì i nematodi sò stati trattati cù fluoridium aminamide, u vermu hè statu rapidamente stiffened in una forma d'agulla, è a mobilità hè cascata bruscamente.Uccide rapidamente i pesti.

Nematodu

3. Funzioni principali

(1) Sterilizazione è insecticida: Flobacteriomamide pò esse aduprata per prevene più di 10 malatie cum'è muffa rosa, muffa grisa, cloropromia, malatia di cinnomia è macchie di foglie.Nie -width.

(2) Attività estrema: Fluorramamide hà una attività alta, è altri pozioni di nematodi filati sò calculati secondu kilogrammi, mentri fluorizidamide hè calculatu secondu milligrami.Pudete megliu cuntrullà u dannu di a larghezza di a radica.

(3) Effetti à longu andà: Flobacteriomamide hà una bona caratteristica vitaminica interna.Fluorrazalamide hà megliu stabilità in a terra.I vermi nodulari ponu esse più di 80 ghjorni.

(4) High-efficiency è bassa toxicità: Sicondu a toxicità di i pesticidi in u mo paese, a fluorizidamide hè un agentu di sterilizazione tossica bassa è uccisione di filu.Hè attualmente l'unicu assassinu à pocu tossicu à azione rapida.

Effettu à longu andà

4. Culti appiicati

Perchè a fluorizidamide pò esse largamente usata in u granu, arachidi, pumati, cucumari, anguria, melone, col, uva è altri culturi, perchè l'agente farmaceuticu hè sempre in u periodu di prutezzione di patenti, u prezzu hè relativamente altu, è u costu hè significativamente altu. .Attualmente, hè principarmenti utilizatu per u pumadoru, cucumber, anguria, melone, uva è altri culturi di cash cun altu valore aghjuntu.

5. Ughjettu di cuntrollu

Hè principarmenti utilizatu per prevene parechje malatie, cum'è u filu di u filu, u polveru biancu, u muffa grisa, a malatia clorofitica, i coccussioni, i punti di foglie, a putrefa marrone è altre malatie.

6. Utilizà a tecnulugia

(1) Impedisce pepino, anguria, pumadoru, melanzana, fragole è altri culturi di e radiche di a malatia di l'insetti di filu: Quandu si pianta, aduprate 41,7% fluorizidamide suspension di 1000 volte liquid dipped in a radica, o utilizate 417% fluorizidamide L'agentu di sospensjoni hè 15 000 à 20 000 volte a radica di a suluzione, 200 ml per pianta, è poi cupertu cù a terra, chì ponu efficacemente impediscenu i danni di insetti radicali, ginkgo, muffa grisa, coccussioni, putrefa marrone, spots foglia, è altre malatie.U periodu di validità pò ghjunghje à più di 80 ghjorni.

(2)Prevenzione di cucumber, tomate, anguria, fragole è altri culturi, muffa grisa, antracnose, vigna è altre malatie, 35% fluorococcus è mudool suspension di 25-30 ml / mu.Spray 30 à 40 kg d'acqua à 30 à 40 kg, chì ponu cuntrullà efficacemente l'occurrence è a diffusione di e malatie sopra.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi