Glifosatu

1. Glifosatuhè un antisetticuerbicida.Ùn contaminate micca i culturi quandu l'applicà per evità di causà danni di pesticidi.

2. Per l'arbureti maligni perenne, cum'è a fescue bianca è l'aconite, l'effettu di cuntrollu ideale pò esse ottenutu solu per applicà a droga una volta più un mesi dopu a prima applicazione.

3. In i ghjorni assolellati è a temperatura alta, l'effettu di a medicazione hè bonu.In casu di pioggia in l'ora di 4-6 dopu a spruzzatura, a spruzzatura supplementaria deve esse realizata.

4. Glifosatuhè acidicu è deve esse guardatu è utilizatu in cuntenituri di plastica quantu pussibule.

5. L'equipaggiu Spray deve esse pulitu ripetutamente.

6. Quandu u pacchettu hè dannighjatu, pò esse umitu è ​​caked sottu alta umidità, è i cristalli precipitanu ancu quandu si almacenanu à a temperatura bassa.U cuntinuu deve esse sanu sanu per dissolve i cristalli per assicurà l'efficacità.

7. Hè un erbicida biocida endotermicu è cunduttivu.Quandu applicà l'erbicida, fate attenzione à impedisce a nebbia di pesticidi da a deriva à e piante non-target è causanu danni di pesticidi.

8. Hè facilitu per perdiri a so attività da cumplessu cù calcium, magnesiu è plasma d'aluminiu.Quandu si dilute i pesticidi, l'acqua pulita deve esse usata.Quandu si mischjanu cù l'acqua fangosa o l'acqua brutta, l'efficacità serà ridutta.

9. Ùn mow, pasce o vultate a terra in 3 ghjorni dopu l'applicazione di u pesticidi.


Tempu di Postu: Mar-06-2023
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi