Emamectin Benzoate

Emamectin Benzoatehè un insecticida antibioticu semi-sinteticu altamente efficace chì hè statu specificamente cuncepitu per cuntrullà una larga gamma di pesti nantu à diversi culturi, cumprese ligumi, arburi di fruttu è cuttuni.

U polveru cristalinu biancu o giallu chjaru hè soluble in acetone è metanol, è pocu soluble in acqua.Hè insolubile in hexane, facendu ideale per l'usu in u cuntrollu di l'insetti in una varietà di ambienti.

Famamectin hè un novu tipu d'insecticida d'alta efficienza, sintetizatu da u pruduttu fermentatu abamectin B1, chì dà caratteristiche uniche.Havi ultra-alta efficienza, cù bassa toxicità (a preparazione hè quasi micca tossica), pocu residuu, è hè un pesticidi biologicu senza contaminazione.

Questu significa chì ùn hè micca solu assai efficace contr'à una varietà di pesti, ma offre ancu una alternativa più sicura à altri metudi di cuntrollu di pesti chì ponu esse dannusu à l'ambiente è a salute umana.

Emamectin Benzoatefunziona per legame alle terminazioni nervose in insetti, purtendu à a paralisi è infine a morte.Hè assai efficace contr'à una varietà di pesti, cumpresi acari, afidi è mosche bianche, facendu un strumentu essenziale per l'agricultori è i cultivatori.

Grazie à e so proprietà uniche, Famamectin hè diventatu rapidamente a scelta preferita per u cuntrollu di pesti.A so pruduzzione di sali dimensionale assicura chì hè di alta qualità è efficace contru ancu i pesti più duru.

Dunque, sì sì un agricultore, un cultivatore, o simpliciamente chì cercate un insetticida sicuru è efficace per u vostru giardinu,Famamectinahè a scelta ideale.Cumprate avà è sperimentate u novu insetticida rivoluzionariu chì cambia a faccia di u cuntrollu di pesti.


Tempu di post: 13-mar-2023
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi