In l'estiu di u 2022, i disastri climatichi causati da u clima à alta temperatura hà spazzatu tuttu l'emisferu nordu.Ùn solu l'alta temperatura superava l'estremi storichi, ma durò ancu per un bellu pezzu.In Cina, sicondu i dati di u Centru Clima Naziunale, da ghjugnu à a mità di lugliu solu, u clima d'alta temperatura copre una zona di più di 5 milioni di chilometri quadrati.A temperatura più alta di 76 stazioni meteorologiche naziunali in tuttu u paese hà superatu u valore estremu storicu.Circa 900 milioni di persone in Cina anu patitu Più di 30 ghjorni di u clima d'alta temperatura.
Amici chì crescenu i succulenti in vaso nantu à u balcone o u patio, cumu sò i vostri succulenti?Sottu l'ambienti di l'alta temperatura è l'esposizione di u sole in l'estiu, più a pioggia occasionale, i succulenti sò faciuli di appiccà.In l'estiu, i succulenti sò particularmente propensu à l'acqua è a putenza negra, è sò ancu suscettibili à l'insetti scala.Ci hè una manera di salvà?

I succulenti di primavera sò cusì.

d38b6c1a7ea4acd7d69cffc75a0855b

 

 

83e444c17d706043f9d21153835cdb1
1. A chjave per prevene l'acqua succulenta a putrefa negra:
In l'estiu, i succulenti devenu attentu à a prevenzione di a putrefa negra in anticipu, evite l'infezzione di fungi, evitendu a pioggia eccessiva, è ancu attente à l'ombra.In a stagione di piovosa, i succulenti anu ancu evitari a pioggia frequente.L'esposizione di u sole di meziornu è dopu meziornu, accumpagnata da l'aria calda è a poca ventilazione, sti succulenti penderanu prestu.In l'ambienti caldi è umidi in l'estiu, i succulenti sò ancu particularmente propensu à i pesti di ripruduzzione è i battìri, chì ponu invade da e ferite di succulenti.
Inoltre, prima di l'arrivu di a staghjoni di a pioggia, quandu u clima cumencia à calà, hè ancu assai impurtante di spruverà i succulenti in anticipu per prevene a crescita di e malatie fungi.In generale, spray carbendazim suluzione, suluzione thiophanate-methyl o suluzione mancozeb ogni trè o quattru settimani, chì hè ancu u modu più efficau per prevene succulente putenza negra.

113e88815c22817d8cf6d4c8a35c30d
2. Scelta di terra è pote
A terra umida eccessiva o a terra calda pò ancu pruvucà e razzi neri succulenti à putreri.Quandu si piantanu succulenti, a permeabilità di l'aire è u drenaje di a terra deve esse boni.Pudete aghjunghje una terra granulosa più grande à a terra.A terra granulosa duverebbe cuntà più di 50% à 70% di a terra di pot.Ùn sceglite micca vasi di fiori troppu grande Se u vasu di fiori hè troppu grande, a permeabilità di l'aire è u drenaje seranu poveri.A massa di terra pruvucarà ancu l'acqua per esse dipositata in a tarra è ùn pò micca esse scaricata in u tempu, chì hè ancu unu di i mutivi principali di e radiche di putenza negra.

2589eaceca4e9f33785c28281731aaa
3. A situazione di e razzi succulenti è rotte
Dopu chì e razzi rotte sò succulenti, e foglie si giallu è sguassate, è e foglie continuanu à falà.E foglie cascanu quandu sò toccu.À questu tempu, ci hè un prublema cù e radiche.
A pianta sana deve esse tirata in u tempu, è e razzi rotte sò puliti.Dopu chì a pulizia hè finita, u fondu di u so rizoma deve esse imbulighjate cù una suluzione bactericida cum'èsuluzione di carbendazim, tiofanate-metilsuluzione omancozebsuluzione, è poi secca.Solu dopu chì a ferita pò esse replanted with new potting soil.
I rami succulenti cut deve esse fermu è micca cavu.Allora, i rami feriti secchi ponu esse posti in un locu ventilatu è ombreatu.Assicuratevi micca di piantallu in fretta.Lasciate per più di 7 ghjorni è aspettate ch'ella crescia.A ferita in u fondu hà guaritu, è un pocu indole butyric acid hè aghjuntu à i cuttings.

943b33f19d66dc74a203611f9135770
4. Insetticida di terra è sterilizazione:
Quandu avete cura di succulenti, avete ancu preparà alcuni fungicidi è insetticidi in anticipu.I più cumunimenti usati include imidacloprid, carbendazim, etc.
Quandu suscitanu succulenti, ùn importa micca quantu ombreggiatu è ventilatu hè fattu in l'estiu, a sterilizazione deve esse fatta regularmente.Per esempiu, quandu hè troppu caldu in l'estiu, ancu s'ellu hè ombreggiatu fora, a temperatura hè sempre assai alta.Hè per spustà i succulenti in casa.Mantene un fanàticu chjucu in modu chì ponu più facilmente passà i mesi caldi di l'estate, quandu bastamente i dui cù una suluzione di carbendazim ogni duie simane o più.
Di solitu, quandu avemu cumpratu succulenti in vaghjime in a primavera è u vaghjimu, pudemu intarrà una piccula medicina bianca in u tarritoriu quandu l'avemu appena piantatu, per evità l'allevu di coccinelle di razzi è altri insetti chjuchi.Hè un tipu sistemicu assai bonu.a medicina di.

3dcb646962b87f54d1f9c5c872f4250

A terra di potting in u quali i succulenti sò piantati deve esse sterilizatu è disinfettatu in anticipu, è a terra di potting pò esse regata cù una suluzione di carbendazim per caccià a bacteria da a terra.
5. I grandi vantaghji di l'estiu indoor:
Quandu suscitanu succulenti in l'estiu, ùn hè micca regu in a matina o meziornu.Quandu u clima hè estremamente caldu in lugliu è agostu, l'acqua hè fermamente fermata.In altri mesi di l'estiu, hè abbastanza per dà un pocu di acqua in ocasioni, è l'acqua hè ancu bella.Ùn overwater.Invece, l'acqua à a sera o à a notte quandu u tempu hè chjaru.Ùn acqua nantu à e foglie.In l'estiu, quandu u tempu hè assulanatu à a notte, u cunsumu d'acqua hè assai veloce.Quandu a temperatura hè troppu alta durante u ghjornu, l'acqua solu aggravarà a morte di succulenti.
Quandu i succulenti sò generalmente truvati, ci sò foglie secchi è amarillenti à u fondu di u rizoma, chì deve esse eliminatu in u tempu.
Infine, vogliu dà un pocu di cunsiglii.Sè vo site un amicu chì cresce succulenti in vasi nantu à u balcone, in l'estiu caldu, hè cunsigliatu di trasfurmà e piante succulente in casa, soprattuttu se l'aria condizionata o un picculu fan hè attivatu in casa, a succulenta hè più faciule per passà in casa. veranu, puru siddu U statu sarà peggiu, ma almenu si ponu esse tenuti vivu.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi