Imidacloprid
L'imidacloprid hè un insetticida sistemicu di nitrometilene, chì appartene à l'insetticida nicotinil cloruratu, cunnisciutu ancu com'è insecticida neonicotinoide, cù a formula chimica C9H10ClN5O2.Hà un largu spettru, alta efficienza, bassa toxicità è bassa residuu, è e pesti ùn sò micca faciuli di sviluppà a resistenza, è anu parechje funzioni cum'è l'uccisione di u cuntattu, l'avvelenamentu di u stomacu è l'absorzione sistemica [1] .Quandu i pesti entranu in cuntattu cù i pesticidi, a cunduzione normale di u sistema nervu cintrali hè bluccata, facennu a paralizazione è a morte.U pruduttu hà un bonu effettu rapidu, è hà un altu effettu preventivu un ghjornu dopu a droga, è u periodu residuale hè finu à 25 ghjorni.Ci hè una correlazione positiva trà l'efficacità è a temperatura, più altu hè a temperatura, u megliu l'effettu insecticida.Principalmente usatu per cuntrullà i pesti piercing-sucking.

Imidacloprid

Istruzzioni
Principalmente usatu per cuntrullà i pesti di u piercing-sucking mouthpart (pò esse usatu alternativamente cù l'acetamiprid à a temperatura bassa è alta - imidacloprid per a temperatura alta, acetamiprid per a temperatura bassa), cum'è afide, planthoppers, whiteflies, leafhoppers, thrips ;Hè ancu efficau per certi pesti di Coleoptera, Diptera è Lepidoptera, cum'è u cucuzzulu di u risu, u vermu di risu, u minatore di foglie, etc. Ma hè inefficace contr'à i nematodi è l'armi rossi.Pò esse usatu per i culturi, cum'è u risu, u granu, u granu, u cuttuni, i patate, i vegetali, u zuccheru è l'arbureti di fruttu.A causa di e so proprietà sistemiche eccellenti, hè particularmente adattatu per u trattamentu di sementi è l'applicazione di granuli.In generale, da 3 à 10 grammi di ingredienti attivi sò usati per mu, sprayed with water or seed dressing.L'intervallu di salvezza hè di 20 ghjorni.Prestate attenzione à a prutezzione quandu applicà a medicina, impediscenu u cuntattu cù a pelle è l'inalazione di a medicina in polvere è liquidu, è lavate e parti esposti cù acqua pulita in tempu dopu l'applicazione.Ùn mischjà micca cù pesticidi alkalini.Ùn hè cunsigliatu di spruverà in u sole forte, per ùn riduce l'efficacità.

C Features
Per prevene è cuntrullà l'afide di Meadowsweet, l'afide di la scabbia di mela, l'afide di u pescu verde, u psyllid di pera, a mosca di foglia, a mosca bianca, a minera di foglie è altre pesti, pò esse sprayed with 10% imidacloprid 4,000-6,000 times, o 5% imidacloprid EC-2,000 at EC. 3.000 volte..Cuntrolla blatte: Pudete sceglie Shennong 2.1% esca blatte.
L'usu cuntinuu in l'ultimi anni hà risultatu in alta resistenza, è l'usu di risu hè statu pruibitu da u statu.
Usu di trattamentu di sementi (piglià 600 g / L / 48% agenti di sospensione / sospensione di u revestimentu di sementi per esempiu)
Pò esse cumminatu cù un altru insecticida per a bocca (acetamiprid)

<1>: Cultivi à grana grossa
1. Peanuts: 40ml d'acqua è 100-150ml d'acqua per chjappà 30-40 catties di sementi (1 mu di sementi di terra)..
2. Corn: 40ml d'acqua, 100-150ml d'acqua per chjappà 10-16 catties di sementi (2-3 acres of seeds).
3. Granu: 40 ml d'acqua cù 300-400 ml di sementi di jin 30-40 rivestiti (1 mu di sementi di terra).
4. Soybeans: 40ml d'acqua è 20-30ml d'acqua per chjappà 8-12 jins di sementi (1 mu di sementi di terra).
5. Cuttuni: 10 ml d'acqua è 50 ml di 3 catties coated di sementi (1 mu di sementi di terra)
6. Altri fasgioli: 40 ml di piselli, cowpeas, fasgioli, fagioli verdi, etc., è 20-50 ml d'acqua per chjappà e sementi di una mu di terra.
7. Rice: Soak the seeds with 10 ml per acre, è suminà dopu à l'imbiancatura, è pruvate à cuntrullà a quantità di acqua.
<2>: Cultivi di granu chjucu
Coat 2-3 catties di colza, sesame, colza, etc. cù 40 ml d'acqua è 10-20 ml d'acqua.
<3>: Frutta sotterranea, culturi di tuberi
Patate, ginger, agliu, yam, etc. sò generalmente chjappi cù 40 ml d'acqua è 3-4 catties d'acqua per chjappà 1 mu di sementi.
<4>: Cultivi trasplantati
Patate dolce, tabacco è api, cipolla, cucumari, tomate, pepite è altri culturi vegetali
Istruzzioni:
1. Trasplantatu cù terra nutriente
40ml, mischjà 30kg di terra triturata è mischjà bè cù a terra nutriente.
2. Trasplantatu senza terra nutriente
40 ml d'acqua hè u standard per sopra à i radichi di i culturi.Soak for 2-4 hours before transplanting, poi mischjà cù l'acqua restante è a terra sfracicata per furmà un fangu magre, è poi dip the roots for transplanting.

Tribenuron-metil 75% WDG

Precauzioni
1. Stu pruduttu ùn pò esse mischju cù pesticidi alkaline o sustanzi.
2. Ùn contaminate l'apicultura, i siti di sericultura è e fonti d'acqua rilativi durante l'usu.
3. A droga deve esse usata à u mumentu propiu, è hè pruibitu di utilizà droghe duie simane prima di a cugliera.
4. In casu di cunsumu accidintali, induce u vomiting immediatamente è mandate à l'uspidale per u trattamentu in tempu
5. Magazzinate luntanu da l'alimentariu per evità u periculu.


Tempu di Postu: Nov-04-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi