Q1: Avete qualchì certificatu nantu à i pesticidi?
Risposta: Iè.
Q2: Cumu cuntattate cun noi?
Cliccate u Alibaba "Contact Supplier" E poi mandateci un missaghju u pruduttu chì interessa, riceverete risposta in 24 ore.
Q3: Cumu circa u vostru serviziu?
Furnemu un serviziu di 7 * 12 ore, è ogni volta chì avete bisognu, seremu sempre quì cun voi, è in più, pudemu furnisce una fermata di compra per voi, è quandu cumprate i nostri prudutti, pudemu organizà teste, sdoganamentu è logistica per tu !
Q4: Pudete dà un prezzu di scontu?
Di sicuru, dipende da a vostra quantità
Q5: Cumu a vostra fabbrica cuntrolla a qualità.
A qualità hè a vita di a nostra fabbrica, prima, ogni materia prima, vene à a nostra fabbrica, testemu prima, s'ellu hè qualificatu, prucederemu a fabricazione cù questa materia prima, se no, turnaremu à u nostru fornitore, è dopu à ogni passu di fabricazione, avemu da pruvà, è dopu tuttu u prucessu di fabricazione finitu, faremu a prova finale prima chì e merchenzie abbandunonu a nostra fabbrica.
Q6: I campioni gratuiti dispunibuli per a valutazione di qualità?
Iè, sicuru, pudemu furnisce campioni gratuiti per voi prima di cumprà quantità cummerciale.
Q7: Cumu trattate a lagnanza di qualità?
A: Prima di tuttu, u nostru cuntrollu di qualità riducerà u prublema di qualità à quasi zero.Se ci hè un veru prublema di qualità causatu da noi, vi manderemu beni gratuiti per rimpiazzà o rimbursà a vostra perdita.

Unisciti à noi, sviluppemu i mercati inseme !
Dopu à 10 anni di travagliu duru, i nostri partenarii si sparghjenu più di cinquanta paesi è regioni in u mondu, avè una bona reputazione in certi di quelli paesi.Avemu custruitu alcuni agenti di cooperazione esclusivi, è alcuni agenti di cumpagnie di marca.
Pudemu furnisce una varietà di certificati è informazioni di registrazione, aspittemu a vostra unisce!

fwfsf

Avemu assistitu à parechje mostre agrochimiche internaziunali ogni annu è custruiscenu relazioni di cooperazione cù parechje cumpagnie.A nostra marca spentu in parechji paesi, induve ci hè agricultura ci hè Awiner!

fsf


Tempu di post: Dec-16-2020
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi