U situ web cinese di a Rete Agrochimica Mondiale hà dettu: L'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (US EPA) hà inizialmente previstu di compie u travagliu di rivalutazione di glifosatu prima di a scadenza di u 1 d'ottobre di questu annu hè stata postposta di novu, o serà finalizzata in 2026.

主图抠图
A decisione precedente di u CAFC hà dichjaratu chì per via di difetti in l'analisi di carcinogenicità di l'EPA di i Stati Unitiglifosatu, A seccione di salute umana di a decisione interim di rivalutazione di glifosatu deve esse vacante.

À u listessu tempu, CAFC crede ancu chì, perchè l'EPA di i Stati Uniti ùn hà micca publicatu a "determinazione di l'effetti (determinazione di l'effetti)" pertinente, ùn elencu micca l'impattu di glifosatu nantu à e spezie in via di estinzione in dettagliu, per quessa, esige a rivisione (remanda) piuttostu. cà a retirazzione (vacante) di glifosatu temporaneamente.Cuntenutu di a sezione di valutazione di u risicu ecologicu di a risoluzione.
Sutta l'Insecticide Federal, Fungicide, and Rodenticide Act (FIFRA), l'EPA di i Stati Uniti avia previstu di compie a rivalutazione di glifosatu da u 1 d'ottobre di questu annu.

Tuttavia, sicondu l'attuale decisione di CAFC, u dipartimentu hà avutu a ritirarà a decisione pruvisoria di rivalutazione di glifosatu ora formata per una ulteriore revisione è migliura, mentre chì l'EPA di i Stati Uniti aspetta chì u travagliu di rivalutazione di glifosatu sia postponatu à u 2026 per a fine finale.

Cum'è l'attore chì participa à a demanda di rivalutazione di glifosatu, u Center for Food Safety, una urganizazione senza prufittu in i Stati Uniti, crede chì l'approcciu di l'EPA di i Stati Uniti hè vittorioso è disprezzu, una evasione irresponsibile è una estensione di u tempu.Fixà e so propria violazione.

L'agenzia hà ancu dichjaratu chì u cursu di azzione più ragiunate per l'EPA di i Stati Uniti in questa fase hè di annullà immediatamente a registrazione di glifosatu.

U glifosatu hè ancu permessu di vende è utilizatu in i Stati Uniti

主图2

Siccomu l'EPA di i Stati Uniti ùn hè daveru incapace di furmà una nova analisi di valutazione di u risicu ecologicu di glifosatu prima di u 1 d'ottobre basatu annantu à l'opinione di u CAFC, deve sceglie di ritirà u travagliu di rivalutazione di glifosatu esistente finu à u 2026.

À u listessu tempu, l'EPA di i Stati Uniti hà ancu publicatu una dichjarazione, enfatizendu chì i prudutti registrati chì cuntenenu glifosatu sò sempre permessi di vende, è ponu ancu esse usatu secondu l'etichette di i prudutti esistenti.

I pruduttori restanu ottimisti nantu à u futuru di glifosatu

Malgradu una seria di prublemi di litigazione, u giant agrochimicu Bayer hà cunfirmatu chì cesserà di vende erbicidi chì cuntenenu glifosatu à u mercatu di u prato è u giardinu di i Stati Uniti da u 2023, ma Bayer hà dettu ancu chì l'incidentu ùn hà micca affettatu stessu.Registrazione di l'erbicida glifosatu.

À u listessu tempu, a cumpagnia crede ancu chì, basatu nantu à dati scientifichi sufficienti è e cunclusioni di valutazione di altre autorità regulatori di pesticidi in u mondu sanu, serà sempre abbastanza per pruvà chì u glifosatu, un erbicida chì hè statu largamente utilizatu per decennii, hè sicuru. è micca cancerogeni.di.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi