Parte 1:

Aggiornamentu settimanale di i prezzi di a materia prima di i pesticidi in Cina.
Cù a stagione di vendita chì vene, e fabbriche di produzzione cumincianu à cumprà, almacenà è pruduce.Perchè tutti sti prucessi accadenu in un periudu relativamente cuncentratu, e fabbriche anu cunsumatu l'inventariu di certi prudutti è a capacità di produzzione in i mesi dopu, purtendu à un fornimentu strettu è u prezzu à l'alza.cum'è Pendimethlin, Chlorfenapyr è cusì.

wds

Parte 2:
Perchè ci sò grandi differenzi in i prezzi da u stessu pruduttu?
Puderete pensà chì certi fornitori anu prufitti elevati.Ma in un ambiente cummerciale mudernu, induve a cumpetizione hè dura.Tutti i clienti cunnosci assai bè u costu, hè difficiule di ottene un altu prufittu digià.
Ma perchè ci sò cusì grande differenzi in i prezzi?
Eccu alcuni motivi:
1. Differenza in materia prima
Per esempiu, Tebuconazole, hà trè tippi di materie prime.materiale efficiente, materiale di mistura, materiale micca efficace (u prezzu serà menu di a mità di materiale efficiente).tutti i trè materails ponu esse usatu per pruduce Tebuconazole , ma l'attività serà diversa.
2.Difference in tecnulugia di pruduzzione
a dimensione parziale, u numeru di maglia è a dissoluzione sò i fatturi principali.certi prudutti di mala qualità ùn sò micca assorbiti da i culturi.
3.Difference in ingredienti accessori.
una bona qualità aiutarà à aumentà l'effettu.hà megliu penetrabilità, duttilità è bagnabilità.

wdw2

Parte 3:
Sicondu i dati di a citazione di a nostra cumpagnia prima mità di l'annu, quì spartemu i dati da i primi cinque paesi, chì necessitanu più tempu.
i prudutti cumpresi insecticides, erbicidi è fungicides.Secunnu a nostra cumpagnia dati citazioni prima mità annu, quì weshare i dati da i primi cinque paesi, chì esigenu più tempu.
prudutti cumpresi insetticidi, erbicidi è fungicidi.
Condividi quì per a vostra riferenza.
Semu impegnati à furnisce cunniscenze tecniche prufessiunali è preziose informazioni di l'industria.Pudete seguità noi è uttene risorse megliu.Benvenuti à cumunicà è interagisce cun noi.

xcxcs


Tempu di post: Dec-16-2020
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi